torsdag den 13. december 2007

12.december






Hmm jeg har ikke rigtig noget at skrive men jeg har dog billeder, som meget gerne skulle på. Men i dag har vi haft gæster... eller retter sagt i går havde i gæster og det var Line. Vi lavede det sædvalige..: vi sminkede os. Og om aftenen skulle Laura igen til Lucia optog i Lord Nielson tror jeg det hedder. Og vi bagte mens hun var væk altså farfar og jeg. Her kommer nogle billeder:











Mig (Sara) til venstre Line i midten og Laura ved siden af Line.






Farfar og jeg der bager og her kommer nogle af det vi havde bagt:


7 kommentarer:

Dortheivalo sagde ...

Nej, hvor ser det hyggeligt ud. Nu I må love mig at gemme nogen til jeg kommer. Knus og kram og husk at jeg elsker jer så meget!!! MOR

Anonym sagde ...

Kære mor vi elsker også dig og det skal vi nok

MVH Sara

Anonym sagde ...

Hvad med os i Qajaasat 15. Er der mon nogen, der elsker os?
Mange juleknus og kram fra aanaa

Anonym sagde ...

Kære aanaa...

Vi elsker også jer i Qajaasat 15

Anonym sagde ...

Er der mon også nogen der elsker os her i Sarsuatsiivinnguaq?

Vi har haft mega-travlt, I mandags startede vi med at flytte til vores andelsbolig, og aldrig har jeg været ude for så meget l... samlet på et sted ;o)
Vi skal ihvertfald til at smide at det ud vi ikke bruger til daglig.
Mon vi ses i julen, mon i øver jeres steps.
Jeg savner jer rigtig meget.

Knus, knus...

Anonym sagde ...

Og hvad med os i Revlingbakken i Ålborg???? Er der mon nogen der elsker os??? Skal I ikke snart i gang med at skrive noget og lægge billeder ind??

Anonym sagde ...

Hej alle sammen ja til jer alle
og jeg vil ellers ligge nogle billeder ind men vi har glemt et kabel eller noget over ved farmor og farfar