tirsdag den 11. december 2007

Pige-dag og turen til Jens-Erik og Dora






Ja som sagt; pige dag. Det betyder jeg havde(Sara) et par gæster med hjem, og det betyder 4, piger. Her er et billede af dagen.




Vi blev alle sminket. Jeg sminket kun Trine (hende der drikker) og resten sminkede Line (hende der har ryggen til) Og hun blev sminket af Julie (med vesten). Jeg fik brun creme læbestift blå øjens skygge og blå mascara.




Også var vi i dag over hos Jens-Erik og Dora og vi legede med deres hund Turbo hun er bare SÅ sød! Og vi lavede nogle dekorationer alle sammen Lauras er øverst fars er mellemst og min er sidst











Vi fik delig mad og vi hyggede os rigtig... Ellers har jeg ikke rigtig noget at skrive.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære englebørnene!
I får godt nok oplevet meget, og sikke flotte juledekorationer I har fået lavet.
Jeg savner jer aja Lena og Johannes er flyttet over til Sarsuatsiivinnguaq, og vi knoklede igår med at hjælpe dem med at flytte.
Kan I have det godt glæder os til at se jer.
Kys og kram fra aanaa

Dortheivalo sagde ...

Endelig endelig endelig kom der lidt nyt på jeres blog. TAK! Jeg glæder mig sådan til at se jer og holde om jer. Det er nogle flotte dekorationer I har fået lavet. Knusere fra mor

Pigerne sagde ...

Kære mor og aanaa!

Tak for det. Vi glæder også til at se jer!

MVH Sara

Anonym sagde ...

Kære begge englebørn!

Jeg prøvede ellers at ringe og snakke lidt med Laura, men det kan være, at I er gået i seng.
Aataa rejser på mandag, så kommer vi 4 dage senere. Glæder os at se jer.
Knus og kram fra aanaa