søndag den 2. december 2007

D. 1-2 dec.

1 dec. var vi i Viborg der var meget julestemning. Vi fik købt jule gaver. Og Sims 2 pets:D
















Også åbnede vi julekalender men jeg åbnede den forkerte det skulle ellers havde været en diddl lineal men jeg fik bare en blok så åbnede jeg 1 dec i morges (2 dec)











Også var der en mand der kunne stå HEL STILLE ham gav Laura nogle penge

2 dec: Jeg har fået nogle nye sko dem kan du/I se her. Også har vi været nede ved Steen eller jeg kan nu mere kalde det nede ved Mette det var rigtig sjovt.

4 kommentarer:

Yehudi sagde ...

The pictures look really neat! I have always wanted to visit Greenland...it seems like such a unique ecosystem. I enjoyed your blog, even though I couldn't read it! L'Shalom, Yehudi

Anonym sagde ...

Kære englebørnene!
I er bare så dygtige til at lave både billeder og tekster.
Jeg skal ind til Kangerlussuaq og arbejde og kommer tilbage på fredag. Kan I have det godt så længe.
Hils Daniel og Silas hvis I ser dem.
Knus og kram fra aanaa

Anonym sagde ...

Hej piger
Nu må I altså snart skrive noget, det er altså hel forfærdeligt at vi ikke ved hvad I laver.
Johannes er også meget bekymret for, om I øver jer i steps.
I må ha en god weeekend

Anonym sagde ...

Hei aja og aanaa.
Vi kan godt huske vores stebs. Og vi skal over til Daniel og Silas og sove hos dem.